Co s tím?
Lady L
Ahoj! Jsem skoro 2 roky čistá (5 let perník) a teď se na mě navalily problémy, se kterými si nevím rady. Největší problém je ten, že se mi vrátily chutě. Strašně velký chutě dát síi cokoli, jenom abych nemusela pořád něco řešit. Vím, že je to blbost, ale už jsem měla flashback a více jak týden se cítím jako na dojezdu. Zatím to vše zvládám a držím se, ale ptám se sama sebe, jak dlouho to ještě dokážu. Mám za sebou léčbu (7 měs. v komunitě) a tam jsem se naučila spoustu, ale teď mi to začíná všechno nějak vypínat. Díky za odpověď.

Odpověděl: Martin Šefránek
Dobrý den, LadyL. Na úvod dovolte, abych vám vyslovil pochvalu a ocenění za to, že jste zvládla být dva roky čistá od pervitinu. Je to vážně dobrý! Píšete, že jste byla 7 měsíců v komunitě a nyní se vám vrátily chutě na drogu. Že k tomu dojde se pravděpodobně dalo očekávat a je výborné, že jste se rozhodla s tím něco dělat. Doporučil bych vám obrátit se co nejdříve na Doléčovací centrum SANANIM, Novovysočanská 604A, Praha 9, tel.: 02/84 82 68 44. Nejste-li z Prahy, jistě vám rádi poradí jiné vhodné zařízení v místě vašeho bydliště. Určitě to udělejte - ty dva roky abstinence za to přece stojí. Mějte se hezky a držím vám palce.