Otazka
jaro
jsem závislá ! co na tom... jserm velmi mladá... koho to zajímá ....chtěla bych umřít, kdo mi to dovolí ?...proč potřebuju svolení ?...život není takový, jak o něm píšete, zbývá rozhodnout, jestli ma cenu ještě pro jeho záchranu něco dělat...řekněte prosím, že mohu usnout...

Odpověděl: Martin Hulík
No, podle pocitu, který to ve mě vyvolává, mám dojem, že už jsem něco podobného taky zažil. Nevzpomínám si úplně přesně, co mi tehdy pomohlo, ale ten zážitek ztráty smyslu všeho a naděje si vybavuji docela dobře. Tenhle stav je zrádný v tom, že vypadá jako definitivní a že kolem i vevnitř je jenom velké studené nic. Já jsem se přesvědčil, že není. Možná jsou věci, lidi, něco ve vás, co vás o tom taky přesvědčí. Stál bych o to, kdybyste mi zavolala a mluvila o tom se mnou. Můj telefon do práce je 02/84 82 68 44. Bývám tady každý den.
Držte se a ozvěte se. Myslím to vážně.