Otazka
nick
dobry den muzu se zeptat jestli uzivani ecstasy a pervitinu hodne ovlivnuje akne? jsem kluk je mi 19 let sice s tim problemy nemam ale slysel sem ze to je hlavni pricina kdyz to nekdo bere. omluvte ze nepisu hacky a carky ale poridil sem si v lete s kamarady oskara..:-) diky za odpoved a preji stastnou cestu

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím jak akné, efekt bude nejspíš nespecifický, přiznám se, že ale teď fakt nevím. Většina pervitinistů ale v době aktivního braní vypadá jako když se u nich probudila puberta (všem, kteří jsou v tomhle věku se omlouvám, nemluvím o vás-jen obecně). Takže negativní efekt tam jistě bude. Neplatí ale, že kdo má akné, bere pervitin.
Ještě mě napadá, že zvláště dobře vypadají ti, kteří si akné ošetřují intoxikovaní pervitinem. To se pak u zrcadla zaseknou a vypadaj jako krvavej biftek.