diabetes a pervitin
h.k.
Dobrý den,syn je diabetik,píchá si dvakrát denně inzulin a je na pervitinu,docela dost,nepracuje,lže,krade.Jaké zdravotní komplikace to pro něho múže mít,mám o něj strach.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
Celkem závažné, rozhodně užívání pervitinu může vést k dekompenzaci diabetu a ke všem komplikacím, které jsou s tím spojené a o kterých vám jistě vykládal diabetolog. Speciálně může dojít k poklesu hladiny krevního cukru a ke vzniku stavu, který může být i smrtelný. Bylo by asi moudré syna motivovat k léčbě, ale zdá se mi z vašeho dotazu, že o takovou variantu syn nestojí. Osobně bych doporučoval se o postupu zajít poradit do některého specializovaného centra. Kontakt vám rádi sdělíme, pokud napíšete odkud jste a nebo si jej můžete vyhledat na dis.sananim.cz v sekci kontakty.