ale ale
psychonat
pane doktore, takovy vzdelany clovek a napisete "Příjemný výkend!" takova hrubka pise se prece vikend!! nic ve zlem nechci prudit jenom se zapojit do debaty... ;-)

Odpověděl: Jakub Minařík
Dík za upozornění. podobné chyby dělám od svých školních let a moje učitelka českého jazyka ze mě byla tak zoufalá, že tloukla hlavou do zdi a stejně to nepomohlo. Nepomohla ani moje knihovna která je fakt velká a většinu jsem ji přečetl. Prostě se psát nikdy nenaučím. Můj děd býval ředitelem školy a učil česky mimo jiné i různé cizince-s větším úspěchem než mě. Vždycky říkal, že tuhle vadu mám vrozenou a nedá se s tím nic udělat. To mi pomohlo si s tím nedělat hlavu. A zaplať bůh, v mém povolání to nikomu neublíží, spíš pobaví a nebo pobouří. Tag bjegní výkent! :-)