marihuana
kamos
1.co mi hrozi, najde-li u me policie male mnozstvi marihuany? a) teoreticky b) prakticky 2. dokazal nekdy nekdo, ze marihuana skodi zdravi? (krome dychacich cest...) Dekuji za odpovedi Kamil

Odpověděl: Martin Hulík
Pokud u vás policista najde menší množství, drogu zabaví a vás pravděpodobně zadrží. Když policie zhodnotí množství drogy jako malé (orientační tabulku najdete vlevo v sekci Drogy a zákony), předá věc přestupkovému oddělení místního úřadu a proběhne přestupkové řízení, zaplatíte pokutu. Pokud zhodnotí množství jako větší než malé, může být proti vám zahájeno trestní řízení podle paragrafu 187a tr. zákona. Budete-li souzen a odsouzen, dostanete trest od pokuty po odnětí svobody do 2 let (do 5 let, pokud je to ve větším rozsahu).
Je bezpečně prokázáno, že marihuana poškozuje zdraví a to jak tělesné, tak duševní. Více v sekci Cannabinoidy vlevo na této stránce.