travka
Hora
Ahoj vzdycky kdyz se zhulim tak se stresuju např.že mi zapadává jazyk,že se složim a tak podobně.... Jak se můžu tohoto stresování zbavit aniž bych to přestal hulit???S hulením opravdu přestat nechci.Díky

Odpověděl: Martin Hulík
Přestat hulit. Jenom to. Marihuana je psychedelikum (co do efektu patří mezi příbuzné např. LSD nebo psilocybinu). U těchto drog se některým uživatelům stává, že účinek prožívají nepříjemně a to i fyzicky. Dalo by se to zhruba pojmenovat jako paranoidní reakce na účinek drogy. Při vyšších dávkách nebo při užití silnější drogy (např. právě LSD) byste si nejspíš prožil regulérní bad trip. Jestli se do vámi popisovaného stavu dostáváte pravidelně, těžko očekávat, že si to budete schopen nějak "přeprogramovat". Takže odpověď je nehulit. Spokojený? :-)