drogová závislost
elk
myslím ,že máme signály o tom že náš syn bere nějaké drogy ,asi pervitin.Bude mu 17 let.S kým bychom to mohli konzultovat .Hodonín Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Petr Nosek
Dobrý den. Můžeme Vám nabídnout kontakt na K - centrum pro drogově závislé, které sídlí na adrese Pančava 56, Hodonín, telefon: 0628/343842 (Kontaktní osoba: T. Kovářík), popř. je možnost spojit se s protidrogovými koordinátory v tomtéž městě : Igor Trávníček (0628/316401), nebo Jana Rašková (0628/316137). Oba mají kancelář na Národní třídě 25 v Hodoníně. A samozřejmě, pokud cokoliv budete potřebovat, můžete zkontaktovat telefonicky Kontaktní centrum v Praze (02/83872186) a to ve všední dny mezi 8-21 a o víkendech a svátcích mezi 9-21 hodinou. Hodně štěstí.