Otazka
pikachu
Přeji hezké odpoledne.Nemám ani dotaz,jen se vždycky těším na čtvrtek odpoledne,kdy si zasednu ve škole k počítači,přečtu si vzkaz a můžu vám napsat.Zase jsem,bohužel,zrecidivovala.A snad poprvé mě u toho napadlo,že mě to nebaví.A tak zase nesmažím,ale abstinuji.Ale tentokrát jinak,do měsíce se odstěhuji od mámy,už moc dlouho si lezeme na narvy.Budu dál studovat a také pracovat,našly jsme si levný byt.Taky mám už několik let problémy s bulimií a anorexií a to se snažím taky nějak potlačit.Tak prostě tloustnu,no,jestli se někomu nelíbím,když zrovna nevypadám jako kostra,tak ať zavře oči.Jsem přece čistá.Jestli si někdy dám,tak na nějaké parties,nebo privatku.Snad to tentokrát vyjde.Mám vás moc ráda.Pikachu

Odpověděl: Martin Hulík
Zdravím vás. Vždycky mě potěší, když se ozve někdo z pravidelných návštěvníků poradny. Taky si občas vzpomeneme, jak se asi máte, zvlášť když vaše dotazy nejsou moc veselé a vaše situace není vždycky úplně růžová. Tak.
Zkuste si udržet ten závěr, že vás to nebaví, co nejdéle. Asi sama víte, že motivace ke změně bývá nestálá, někdy přicházejí depky, chutě na drogy a pocit, že snažit se nemá cenu. Nejste za vodou, tak opatrně. Plán dát si někde na party bych být vámi odložil na hodně, hodně dlouhou dobu.
Líbí se mi, co píšete o svých potížích s jídlem. Někdy se stává, že se tyhle věci trošku rozjedou, když člověk začne abstinovat. Máme docela dobré kontakty na terapeuty, kteří pracují s poruchami příjmu potravy. Takže kdybyste měla zájem, napište nebo zavolejte.
Abstinenci zdar. :-)