E
beruška
Už včera jsem se ptala jek se jmenuje extáze s vyrytým W50,má béžovou barvu a je pětihraná.Odpověděli jste mi na něco jiného,tak to zkuste ještě jednou,díky

Odpověděl:
Omlouvám se, ale stala se mi drobná chyba, nakopíroval jsem tam omylem odpověď na jinou otázku. Takže co se týká této tablety, řekl bych že se bude jmenovat podle toho co má za logo tedy W50, eventuleně v angličtině (dabljů fifty). Podle tvaru by se jí mohlo také říkat pentagon. Nic jiného mě nenapadá, ale věřím tomu, že si jí hodně lidí nazve podle sebe. Již dříve byly třeba tablety s nápisem V2 a říkalo se jim česky tak jak se to píše a nebo německy (fau cvaj (raketa za druhé světové války vyvinutá Německem)) nebo tablety s logem X a říkalo se jim X-ka, kříže, akta X, the X-files atd. . Pokud bys měla zájem nechat ji otestovat (udělat kompletní chemickou analýzu) a přispět tak do databáze extází na internetových stránkách 3.lékařské fakulty, obrať se odtamtud emailem na PharmDr. Fišerovou. Tomáš