piko
pix
Bral sem tedka tak 4 mesice docela dost casto vzdy treba 4 - 5 dni a pak 2 - 3 dny pauza .. zacal sem abstinovat za jak dlouho odezni stav kdy je furt hlad a porad bych jen spal uz to trva tak 5 dní . vim ze je to blby ale docela me to zajima ..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Obyčejně to odezní tak cca do týdne, nějaké potíže takového charakteru jako je zvýšená únava nebo potíže se spánkem můžete pociťovat i delší dobu, ale z toho nejhoršího byste měl být zanedlouho venku. Nevím, co Vás přimělo k tomu, abyste přestal, ale každopádně je to dobré rozhodnutí. Jen je potřeba se připravit na to, že až se fyzicky vzpamatujete, tak Vás to začne zas nejspíš trochu pokoušet a začnou Vám v hlavě hlodat myšlenky na pervitin. Není to úplně jednoduché, ale dá se to zvládnout, jen je potřeba se trochu obrnit trpělivostí. Postupně ty chutě na drogy vymizí. Když byste byl nějak v ouzkých, tak napište. Držím palce.