piko a koks, braun a herak
YXY
on se da heroin i snupat? uz jste se s tim nekdy setkali? pak me taky zaujalo, ze tu pisete, ze nezalezi na forme podani drogy a stejne jsou fyz. abstinencni priznaky? myslel sem, ze jsou jen po injekcnim uzivani. a jeste jedna otazka, dalo by se rici, ze kokain odpovida pervitinu a heroin braunu? jako ze uzivatele kokainu nekdy berou i pevitin a uzivatele heraku braun?

Odpověděl: Jakub Minařík
Heroin se dá i šňupat. To platí. A taky třeba kouřit a inhalovat z alu folie. Ale absťák je dycinky stejnej. I třeba v tom případě, že jej budete užívat ve formě rektálních čípků. Záleží jen na pravidelnosti užívání ve vztahu ke konkrétnímu jedinci. Taky se můžete předávkovat a umřít. I třeba na poprvé a i třeba při šňupání.
Kokain a pervitin jsou látky stejné skupiny (stimulancia) a mají proto i podobné účinky a rizika. Totéž platí pro braun a heroin.
Proč se ptáte?