chci to zkusit
jolana
Moc bych chtěla vyzkoušet pervitin, ale pořád mám zábrany, protože samozřejmě vím, že drogy nejsou ta správná cesta. Jde mi jen o to, vyzkoušet jaký to je pocit. Nikdy jsem žádnou drogu kromě alkoholu a cigaret nezkoušela. Já vím, že mě asi budete odrazovat, ale i tak bych to chtěla zažít. Jednou a dost. Myslíte si, že by mi tento experiment mohl změnit život? V životě se má přece zkusit všechno......

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano. Změnit život by vám mohl. A jistě i změní, pokud pervitin vyzkoušíte. A taky to už nepůjde vrátit. Tak si to snad ještě rozmyslete.
Tvrzení, že se má zkusit všechno je sice zajímavé, ale myslím dost riskantní. Raději zkuste něco jiného. Je jistě spousta jiných věcí, které jste ještě nezkoušela.
Pokud se přes naše ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI rozhodnete pervitin zkusit, tak se prosím vás nepředávkujte. Zkusit hned napoprvé umřít je taky varianta a myslím dost špatná. Ale stává se to. Drogy nejsou bez rizika.