jak poznat že lže
Anna
Zdravím Vás všechny.Už jsem Vám asi dvakrát psala,jde o mého kamose.Dnes prý přestal /podle svých slov/ s pervitinem /píchal si přetím asi 2 týdny denně, předtím párkrát týdně 2 měsíce/,tak jsem se chtěla zeptat,jak poznám že lže /např. je možné, že i při odvykání bude mít veselou pohodovou náladu?/jak se vůbec projevuje odvykání pervitinu,co člověk pocituje?Díky moc.Ptám se na tohle proto,že se mi tím svěřil čehož si vážím a slíbila jsem mu svou maximální pomoc,což on přijal.Já drogy odmítám,na druhou stranu vím,že to není a nebude lehké:-)

Odpověděl: Dana Pěčová
Lhaní je součástí života na drogách a nejsem si jistá zda to poznáte. Hodně záleží na tom, jak a kolik doopravdy bral, což ví hlavě on. Při odvykání si nejsem jistá, zda jde o stavy veselé a pohodové nálady. To, co člověk pociťuje je zpravidla individuální. Může mít velké rozlady nálady, nespavost nebo naopak nadměrnou spavost, nechutenství, či naopak tzv. žravost. Také závisí na délce braní, většinou je závislost na pervitinu psychického charakteru, což s sebou nese tzv. bažení - které velmi hezky popsal MUDr. Něšpor. Je to touha po droze.