předávkování
!
Kamarád se překopnul a nevime co mam delat ! poradte , zvrael- min. 6x a nestiha z dechem ! prosim hned !!!! o radu !!!!!!

Odpověděl: Jana Justinová
Bohužel, "hned" opravdu nestíháme. Pokud nastane taková akutní situace volejte záchranku, popřípadě K-centrum pokud by to bylo jen mírné předávkování, v Praze na tel. 283 872 186, po-pá 9-20hod, so-ne 13-20hod. Záchranka je ale vždycky jistější!! Pro příště - pokud už musíte brát, je lepší si aplikovat po částech, v případě, že nevíte, jakou má droga "kvalitu". A jinak probrat a chodit a chodit, dokud nepřijede pomoc. Zvracení zas až tak nevadí, horší je to s dechem, v případě že se zastavuje, tak jednoznačně okamžitě linku 155.