Zavislost na pervitinu
Můj přítel je závislý na pervitinu. Bere asi už 2roky. Má šanci se z toho ještě dostat? Jak bych mu mohla pomoct? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Lenka Maškulková
Šance tu určitě je, záleží spíše na tom, jak se k ní Váš přítel postaví. Máte pocit, že on sám se svou závislostí chce skoncovat? Pomoci mu můžete tak, že ho nasměrujete na zařízení, které se závislostmi zabývá a kde bude mít prostor o svých potížích hovořit a rozhodnout se, co pro něj bude nejvhodnější, často je totiž odborná pomoc nezbytná. Pomocí z Vaší strany bude i to, že jej nebudete v užívání podporovat např. půjčováním peněz na zakoupení drogy atd. Váš dotaz byl ale dost stručný a těžko se na něj odpovídá takhle obecně, neznám Vaši situaci, ani situaci Vašeho přítele, ráda bych Vám proto chtěla nabídnout telefonický kontakt s námi: K-centrum 02/83872186, mohli bychom si o tom popovídat konkrétněji. Můžete nám zavolat ve všední dny od 8.00 - 21.00 hod, ve svátky a o víkendech od 9.00 - 21.00 hod.