Re: depka, drogy atd...
Myshka
Moc vám děkuju za odpověď. Utvrdila mě v odhodlání něco se sebou dělat. Nevím ale, jakými konkrétními věcmi mám začít. Třeba, že nepůjdu o víkendu pařit ? Chtěla jsem se zeptat ještě na tohle: skoro jediná záliba, která mě mimo pařeb baví je čtení. Knížky jsem milovala odmalička a teď čtením vždycky unikám z depky na začátku týdne. Ale vrtá mí hlavou, jestli bych čtení také neměla spíš omezit, když to beru spíš jako únik od problémů a reality ? Vždycky jsem se takhle vyhýbala problémům - začetla jsem se do knížky, abych na problémy nemusela myslet, místo, abych je řešila. Tím jsem je jenom odkládala a pak to bylo samozřejmě ještě horší. Jinak bych ještě chtěla napsat, že předtím, než jsem začala chodit pařit, jsem většinou jen sedávala doma, nebyla jsem vůbec společenská. Jsem spíše introvert a prostředí párty mě nadchlo, i když jsem předtím měla vcelku spokojený život, na taneční párty na drogách jsem zažila nejkrásnější okamžiky. Proto se mi taky bude těžko těch akcí vzdávat

Odpověděl: Jakub Minařík
Klidně čtěte. Pomůže vám to překonat nejobtížnější období. A taky-možná, že pokud chcete něco dokázat, jak jste minule psala, tak četbou se tomu spíše blížíte než vzdalujete. Asi bych vám doporučil až se stabilizujete začít rozšiřovat okruh zábav. To by vám mělo pomoci dostat se někam jinam. A problémy můžete taky řešit později. Všechno má svůj čas. Napřed stabilita, pak problémy. :-)
Ohledně toho introverta na párty. Není divu. Někdo, kdo je uzavřený a má problémy s kontaktem s lidmi kolem sebe bude na párty a extázi reagovat s nadšením. To proto, že zažije kontakt a blízkost, které by si asi jinak nedovolil. Ale znáte to: V nejlepším přestat. Raději dříve, než dojde vám z toho bude pěkně zle. A to jste udělala. Tak držím palce. Klidně se zas ozvěte.