Uz pominulo
Kiwi
Díky za info, už jsem zcela Ok, nebyl to právě nejlepší výlet, ale už je díky Bohu zamnou. Trochu jsem si o tom popovídala s manželem (je mi 24) a ten mi pročistil hlavinku - nechápal, že já byla schopná něco podobnýho slupnout, ale zbavil mě výčitek, řekl, že mojí zvědavost v podstatě chápe a doufá, že mě to poučilo - a měl 100% pravdu! Večer na "kouli" byl fajn, ale závěr byl peklo a to doslova!!! Doufám, že už nikdy nebudu potřebovat Vaše rady ani pro sebe a ani pro svou rodinku - v dobrém slova smyslu!!! Své kamarádce, která mi sobotní večer naordinovala jsem poděkovala, za cennou životní zkušenost a současně s díky odmítla nabídku "příště to bude v poho, teď už vím kolik si toho můžeš dovolit..." Fakt ne, já jsem asi fakt spíš ten typ "Kokořín...". Každopádně děkuju za odpověď a přeju hezký víkend.

Odpověděl: Jakub Minařík
No pokud jste to přežila a ještě vás to poučilo, zaplať bůh.
Jen pro vaše další pokusy (no ony spíš asi nebudou), ale i pro všechny ostatní experimentátory:
1. Pokud už se rozhodnete, že chcete brát drogy, nebo si je jen jednou vyzkoušet a nechcete si to nechat vymluvit, tak neberte dávku, která je vyšší než normální.
2. Za žádnou cenu ji nepřikrmujte dalším dávkou a to ani tehdy, když nezabere a někdo vám zasvěceně radí, že si máte dát ještě jednu.
3. Nekombinujte. Ani s alkoholem
To proto, že:
1. Nikdy nevíte, co berete.
2. Nikdy nevíte jak je to silné.
3. Nikdy nevíte, jak na to zareagujete.
4. Můžete se velmi snadno předávkovat.
A Ještě:
1. Když něco vezmete, tak už to nejde vzít zpátky! Tak si to dobře rozmyslete.
2. A kdyby vám bylo začalo být zle, nestyďte se zavolat záchranku. Za pouhou minutu už to nemusíte stihnout. Mrtvoly totiž záchranku nevolaj.