Testy na projeveni marihuany v tele (po jak dlouhe dobe na ne jit)
nesmysl
chtela jsem zopakovat dotaz,kam v okrese Bruntal či Opava zajit na testy na prokazani pritomnosti marihuany v tele.A za jak dlouhou dobu po zacatku abstinence.Dekuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejlépe za svým praktickým lékařem. Ten bude znát laboratoř, kde mohou takové testy udělat. Kdybyste neuspěl, v Opavě je psychiatrická léčebna.
Testy má cenu dělat tak nejdříve za týden až 14 dní po vykouření posledního jointa, ale může se stát, že pozitivita bude přetrvávat i déle než měsíc. To záleží na míře usu před zahájením abstinence, rychlosti vylučování, ...
Pokud by vám výše zmíněná zdravotnická zařízení testy odmítla, protože by se jim nezdála dost indikovaná, můžete si je koupit v lékárně. Kus stojí cca. 100,-.
Jen poznámku, pokud chcete těmi testy někoho kontrolovat, je třeba aby je někdo interpretoval a vysvětlil vám výsledek. Důležité může být o jaký test se jedná. Screeningový je určen k záchytu, je levný (100,- až 500,- Kč), ale jeho výsledek je třeba ověřit. Konfirmace se provádí v laboratoři, test je velmi přesný, spolehlivý ale je relativně drahý (1500,- až 3500,- Kč).