ketaminy
modroock
Muj kamarad chce vyzkouset na party ketamin Udajne to ma mit silnejsi a delsi ucinky nez extaze Potrebovala bych vedet negativni ucinky na organismus abych mu to mohla vymluvit mnohokrat dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Ketamin je ouplně jiná látka než Extaze. Je to celkové anestestetikum (to jsou léky, které se používají při operacích ke znecitlivění), derivát phencyclidinu a má kvalitativně jiný účinek než extáze. Především nestimuluje a nevyvolává pocity empatie jako extáze. Působí naopak jako silný halucinogen a spíš uzavírá člověka do jeho vnitřního světa (u někoho, kdo spolehlivě vnímá jen světlo a tmu nemůže být o empatii ani řeči).. O nějakých pocitech lásky a sounáležitosti nemůže být v případě ketaminu ani řeč. Spíše se jedná a mechanistickou, tupě probíhající intoxikaci kde dominujícím pocitem je ztráta čití. Mezi nežádoucí účinky látky patří, že zesiluje reflexy v dutině ústní a dýchacích cestách (to znamená, že při nějakém silném podráždění může dojít k reflexní reakci a k dušení), nesmí se užívat při epilepsii, u osob s vysokým tlakem krevním a zrychlenou srdeční akcí. Navíc-že by intoxikace ketaminem byla nějakej velkej vodvaz-no nevím. Jako varianta pro někoho, kdo se chce bavit? To nechápu. Myslím, že když se kamarád prudce rozběhne a v plné rychlosti narazí do zdi-vyjde to asi na stejno.
Pozdravujte kamaráda a vyřiďte mu, ať neblbne. :-) A vy sama buďte taky opatrná. Když člověk má takovéhle přátele, může se mu stát, že najednou paří s nima. Ani neví jak. :-)