PERNÍK
XXX
PISETE,ZE MAM PRIJIT K VAM NA POHOVOR.RADA BYCH PRISLA,URCITE BYSTE MI POMOHLY,ALE BOHUZEL TO NEZVLADNU TAM PRIJIT.A CO MAM JAKO DAL DELAT?JEN CO SE VYSPIM-SPIM UZ TRETI DEN,VIM ZE MOJE PRVNI CESTA POVEDE PRO PERNIK.A TAKY SE BOJIM NEJAKEJCH ZARIZENI JAKO JE U VAS,URCITE BYCH Z VAS MELA NAKY PSYCHO,TAKZE FAKT NEVIM CO DAL

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte co, pokuste se dohodnout s kamarádkou, že vám je fakt zle. Možná ji pak ukecáte i k tomu, že s vámi někam zajde. Nebo, až se vyspíte tak to zkuste chvíli vydržet. Stíha opadne a vy dorazíte. Hlavu vám neutrhneme, to normálně neděláme ani těm, kteří by si to zasloužili a pokud se budete cítit ohrožená a nebudete nám chtít říct svoje jméno a tak. Tak bez toho se taky obejdem. Prostě vás jen rádi uvidíme. Kdyby se vám přec jen podařilo vyrazit. Motivační skupina je každé úterý a čtvrtek na adrese Janovského 26, Praha 7 od 10.30 do 12.00. Třeba vám to vyjde ... :-)
Jakub :-)