Deprex a THC
Kateřina
Vážení :-)) prosím Vás o radu. Na doporučení psychiatrů jsem začala užívat Deprex. Denně kouřím marihuanu, již několik let ... je možné, že deprese, kvůli kterým baštím Deprex jsou způsobené mojí láskou k THC ? Léky beru teprve necelý měsíc, sbotřeba marihuany je mnohem menší než předtím, chtěla jsem s tím seknout úplně, ale to se mi nedaří. Můj život je teď úplně šílený a ve chvílích samoty mi marihuana pomáhá stále. Kouřím ji převážně sama, což je asi zvláštní, ale nepotřebuji k tomu nikoho, vystačím si sama. Řekla jsem p. doktorce psychiatričce, že nemohu přestat úplně kouřit, chtěla jsem vědět co to udělá s mým mozkem, THC + Deprex, řekla, že neví, ale ani mi to nezakazovala. Vím, že to je na mě, vím, že huntuji sama sebe, čeká me psychoterapie (říkají doktoři), nějak to sama nezvládám. Můžete mi prosím nějak pomoci ? Alespoň radou. Děkuji Vám. je mi 31 let.

Odpověděl: Jakub Minařík
Je docela možné, že ty potíže které máte jsou způsobené hulením. Pokud jste ty obtíže předtím neměla, ... Ona totiž marihuana patří mezi látky, které spíš než co jiného tak katalizují. Zkrátka, to co se ve vás děje, tak se posílí.
Na druhé straně vám marihuana asi i trochu pomáhá stav ve kterém jste překonat. Jestli Deprex snižuje vaši potřebu hulit, jste asi na dobré cestě, ale bude dlouhá. Pokud máte lékařku, se kterou o tom můžete mluvit, je to dobře. Mluvte s ní o tom. Pomůže vám najít cestu. Asi vám také nejlépe řekne, kdy bude vhodné marihuanu vysadit a kdy s tím počkat. Pokud byste chtěla radu ode mne, je to možné, ale asi bychom se museli vidět. Můj telefon je 02/803130. Uvidím vás rád. :-)