Příznaky vyjetosti
zarja
S kamarádkou jsme se dohodli, že přestane s pervitinem (frkala). Chodíme ven jen spolu a slíbila mi, že kdyby někdy podlehla chuti, že se mi přizná. Ale já jí moc nevěřím. Jak poznám, že je "najetá", když se bude zapírat? Jenom podle zorniček?

Odpověděl: Jakub Minařík
Záleží na kvalitě. Pokud je pervitin kvalitní, tak i po relativně malé dávce člověk hučí jak piliňáky. A přehlédnout se to nedá. Divně se pohybuje (vykroucenost-když to uvidíte, budete okamžitě vědět oč se jedná), grimasování a zvláštní mimika, celkově urychlené tempo (jak tělesné, tak duševní). Zvýšená hovornost. A pak rozšířené zornice. Stačí?
P.s. Dejte si pozor, pokud kamarádka bere, jste v dost velkém riziku, že do toho vlítnete s ní. Stává se to, bohužel, celkem často. Pokud brát obratem nepřestane, resp. nepřestala, asi bych jí řekl sbohem. To mívá také celkem dobrý efekt. Mimojiné jí dáte velmi jasně najevo, že jsou věci, které nejsou pro vás přijatelné. A pokud bude stát víc o vás, než o drogy, ... :-)