nevím,jak to bude
morfinka
AHOJ!JÁ MÁM V HLAVĚ CELKEM DOST ZMATEK A TO MI JE TEPRVE 14!JEDNOU BYCH CHTELA DELAT PSYCHOLOGA V DROGOVY PORADNE,ALE CELA RODINA MI RIKA,ZE TEM DROGYM PAK PROPADNU!!!VIM,MUZE SE TO STAT.DROGY ME DESNE LAKAJI,ALE NIKDY JSEM NEMELA NIC JINYHO,NEZ ALKOHOL A CIGARETY.VITE NEMAM JASNO V TOM,JESTLI BYCH TY DROGY CHTELA BRAT NEBO NE.JAK TO MAM ZJISTIT??? DALE BYCH SE CHTELA ZEPTAT,JESTLI JE JESTE OPIUM OBSAZENY V SUCHYCH MAKOVICKACH(VE STONCICH)...JA JSEM TY STONKY KOURILA A NEVIM,JESTLI TAM BYLO OPIUM NEBO NE. TAKY BYCH CHTELA VEDET,ZA JAK DLOUHO SI CLOVEK NAVYKNE NA HEROIN A KOLIK U NAS SPOJI JEDNA TAKOVA DAVKA. UZ PREDEM DIK ZA VASI ODPOVED. PS:MEJTE SE HEZKY V NOVYM ROCE!!!

Odpověděl: Jakub Minařík
No, morfinko. To, že se rozjedeš (budeš brát drogy) není vyloučené. Asi bych ti doporučil si to rozmyslet. Není to tak romantické, jak se zdá. Víš, vím o čem mluvím. Sám jsem kdysi uvažoval hodně podobně. No podařilo se mi to rozmyslet a tak teď dělám to, co dělám. Není to sice tak romantické, jak jsem si kdysi představoval, ale je to práce, která se mi líbí. Začít brát se mi nikdy nepovedlo.
V těch makovicích něco morfinu bude. Ohledně těch opiátů, které tě tak táhnou, ... Jsou látky s velmi malou terapeutickou šíří. To znamená, že mezi dávkou potřebnou k intoxikaci a dávkou, která tě zabije je opravdu malý rozdíl. Tak možná než budeš příště něco kouřit, tak bych ti doporučuval o tom víc vědět. Kdyby se ti totiž podařilo získat z makovic opravdové opium, tak bys mi asi nepsala do poradny, ale dozvěděl bych se o předávkování z monitoringu medií. :-)