extáze a potřeba spánku
grEgor
Už půl roku beru každý druhý týden extázi, většinou 2 tabletky. Dřív, když jsem nic nebral, mi stačilo spát 6 hodin denně, teď spím tak 8 a ještě bych si někdy i přispal. Přitom spánkový dluh z akce naspím vždy v neděli. Může mít ta zvýšená potřeba spánku souvislost s extází, nebo jde zřejmě o jinou příčinu ?

Odpověděl: Jakub Minařík
Soudím, že to bude efekt extáze, resp. Následek neurochemických změn v mozku. Víte, ono než se mozek po užití jedné extáze stabilizuje, tak to trvá několik dní. Pokud nehodláte abstinovat, tak zkuste užívet mimo Ext i nějaké vitaminy, ... A tyky dost pít a dobře jíst, ... A když jdete na party, tak se nemusíte uplně zrušit, ...
A i když rozumím vaší chuti, tak 2 tablety jsou hodně. Možná, že příčinou je to, že mozek trochu přetěžujete.
Víte, mám takovou osbní poznámku. Na lékařské fakultě jsem pochopil, že kdo paří, nebývá úplně fit. Já vím, oni paří všichni, jen jde o to kdy a jak často je to vhodné. A aby se člověk cítil dobře, musí respektovat svoje potřeby. :-)