Proč se nepobavit, ale za jakou cenu?
Kacka
Muj dotaz bude asi podobneho razu jako tady uz jeden predchozi. S pritelem kourime marihuanu a hasis prilezitosne to znamena, ze cca jednou za tri mesice. Nejsme na tom nijak zavysli, proste to jen pouzivame jako prostredek k tomu, abychom se dobre pobavili. I tak je zde zvysena pravdepodobnost vzniku nadoroveho onemocneni? Je pravda, ze kdyz kouri nekdo travu a ma spatnou naladu jeho pocity se prohloubi a naopak? Nijak vyrazne jsem to nezaznamenala, ale dost jsem o tom slysela. Dokonce jeden muj kolega, ktery kouril travu asi potreti v zivote si po jointu sel lehnout na pokoj, kde byl sam a prepadl ho pocit, ze ma infarkt ( je mu 32 a je ve skvele kondici). Prijela zachranka, kterou taky "oblbnul" mel dokonale zmaknute priznaky. Jinak se mi asi tak dvkrat po sobe stalo, ze po vykoureni marihuanove cigarety se mi okamzite chtelo hrozne spat. Prisla na me neprekonatelna unava. Nevite proc? Jinak jsem nikdy jine drogy krome alkoholu a cigaret nezkusila a ani se k tomu nechystam. Moc Vam vsem fandim. Ahoj

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jestli hulíte 1 jointa za 3 měsíce, tak riziko nádorového onemocnění asi opravdu moc nezvyšujete. Pokud nekouříte tabák, jste na tom jistě lépe, než většina populace.
S tím zesílením pocitů máte pravdu. Marihuana patří mezi látky které katalizují váš duševní stav a zesilují jej. S tím souvisí i zbytek toho, nač se ptáte. Bohužel jen málo věcí, které se nám dějí v hlavě můžeme vidět. A tak když pohulíte, tak se může stát, že usnete, nebo začnete šílet, ...
Ještě jedna věc. Marihuana, podobně jako jiné halucinogeny s sebou nese riziko provokace psychotických stavů. Tohle riziko je sice u marihuany mnohem nižší než u jiných halucinogenů, ale existuje. Je důležité, abyste na to s partnerem pamatovali-měli byste znát postupy, kterými tomu druhému (ostatně i sami sobě) můžete pomoci. :-)