OTÁZKA
JJJ
Vymazali jste mi otázku, a nejednu. Cenzurujete. Nebylo tam nic návodnýho či co, jenom sdělení,že ste dvakrát odpověděli na jeden dotaz....škoda ! Podle jakýho klíče mažete otázky, podle chuti ? podle nálady ? podle tématu ?...atd. ? Vím, co mi odpovíte, že nic nemažete, že se to asi ztratilo, či to bylo návodný,... možná si to potřebujete sami vysvětlit, ok-máte prostor, prosím ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Odpověděl: Martin Konečný
Milý/á JJJ, obviňujete nás z cenzury - to je to poslední čeho by jste se na našich stránkách mohl dočkat - slibuji. Dále píšete, že jsme vám vymazali otázku a ne jednou. Hned na to ale píšete, že to vlastně nebylo otázka, ale jen sdělení. V takovém případě si vaše sdělení přečteme a pokud můžeme, tak se jím necháme inspirovat - v případě dvojité odpovědi (tazatelka nám dokonce děkovala a přišlo jí to milé, že má tolik pozornosti) s tím už nešlo nic dělat; v případě zaměnění odpovědí, jsme situaci (hned jak jsme se o ní z vašich sdělení dozvěděli) napravili. Možná vás spíš štve, že na vaše sdělení nereagujeme a neděkujeme vám za ně a navíc veřejně prostřednictvím zveřejněných odpovědí - ano, sdělení po jejich přečtení mažeme; máme dost co dělat, abychom stíhali reagovat na vaše otázky, natož na vaše sdělení (zkuste když tak dát příště na konec věty otazník - jako třeba dnes a ne vykřičníky - díky). Tímto vám tedy děkujeme za vaše sdělení a upozornění (a nejen vám, ale i všem ostatním - pokud se neurazíte). Díky a mějte se krásně. Konečný Martin