Míchání
4B
Čusky, jenom jsem se chtěla zeptat, jestli je větší riziko návykovosti při mixu (např. travka, LSD, haš - mariánka v nejvyšší míře) než třeba jenom při hulení. Díkous za odpověd. Čus.-) Štekna

Odpověděl: Jakub Minařík
Přál bych si odpovědět vám jednoznačně, ale ono to moc nejde. S návykovostí je to složité, ale určitě platí-čím víc a intensivněji paříte, tím větší problémy si potenciálně můžete způsobit. Skoro bych soudil, že při výše zmíněné kombinaci si můžete pořídit docela obstojný bad trip, hlavně kvůli tomu LSD. To mi v té vaší kombinaci nesedí asi nejvíc. LSD je hodně silná látka a z mého pohledu jedna z drog, o které si myslím, že se nemusí vyplatit ji jen tak pařit. Jinak marihuana a hašiš podle mého jedno jest-stejná účinná látka i když efekt bývá trochu jiný.
Dejte si pozor, hlavně s frekvencí. Kanabinoidy patří mezi relativně bezpečné drogy, ale při častějším užívání (případně denním usu) jsou to docela potvory. Vyhulenci, kteří si tenhle titul vyslouží ve svém okolí mívají docela obstojné obtíže s pamětí a dalšími psychickými funkcemi. Někdy jsou na tom podobně, jako lidé se stařeckou demencí. Rozdíl je ale v tom, že vyhulenci bývají podstatně mladší. :-))