flashback po tripu?
blue_alert
v životě jsem měla celkem 4 tripy (vždy 1 papírek), poslední před sedmi měsíci. všechny měly velmi pozitivní průběh. nicméně vloni snad na podzim a letos už dvakrát v intervalu několika dnů jsem zažila něco zvláštního, co s tím asi má souvislost. začalo to mírným zhoršením vidění, v levé části zorného pole jsem měla skvrnu o velikosti dlaně, která se postupně zvětšovala. vypadala podobně, jako když je na objektivu kapka vody - řekněme rozmazání objektů uvnitř. na začátku to ani nevadilo, postupně se ale rozrostla na dost velký flek a přidalo se hučení v uších, lehká malátnost a neschopnost slovně se vyjádřit. prostě jsem byla mírně vypatlaná :-) to nejhorší zmizelo do dvou hodin. to byl ten první případ, u druhých dvou jsem byla duševně vcelku fit, jenom jsem hůř viděla, a celá sláva přešla během necelé půl hodiny. skvrna měla pokaždé jiný tvar. vlastně ještě má, tenhle dotaz píšu s rozmazaným viděním - poloměr skvrny se ale stále zvětšuje, takže veprostřed vidím dobře. odhaduju, že roli hrálo moje extatické vítání nového roku (2,5 tablety za noc - vím, že je to dost, taky teď nejmíň do půlky února abstinuju od všeho). velice mě zajímá, co si o tom myslíte a těším se na váš názor :-)

Odpověděl: Lenka Maškulková
Zdravím Vás. To, co popisujete je klasický flashback. Tedy znovuprožívání intoxikace bez předchozího požití drogy. Flashbacky jsou popisovány i po roce a déle od posledního užití drogy. Vy máte zkušenost, že od Silvestra jste tento stav prožila 2x a spojujete to s užítím 2,5 tablet extáze. Pravdou je, že flashback je pravděpodobně vyvolán nějakým spouštěčem, nebo souborem nějakých podnětů, může to být např. situace, za které jste v minulosti LSD užívala. Píšete o tom, že nejméně do poloviny února budete abstinovat od všeho. Pokud se chcete flashbacků zbavit, máte pocit, že jeden měsíc abstinence bude stačit?