E
orbi
Pokud si beru extazi jednou za mesic,hrozi nejake zvysene nebezpeci zavoslosti,ci jine poruchy?Jeste by me zajimalo,jestli je vhodne brat E,pokud si chci navodit prijemne pocity,jenom kvuli tomu abych se vyhnul depce. Dekuji!

Odpověděl: Helena Hošková
Pokud se chcete vyhnout depce tím, že si dáte extázi, pravděpodobné je to, že se jí vyhnete jenom dočasně. Často se totiž stává, že se druhý den po jejím požití dostaví právě deprese. Je to v podstatě opak prožitků, které máte při intoxikaci, a celkem přirozená reakce Vašeho mozku. Čím libější pocity po požití E, tím hlubší smutek potom.Takže když to shrnu, brát si E abyste se vyhnul(a) depresi, vhodné není. Co se týče Vaší druhé otázky, nerozumím úplně tomu, co myslíte tím zvýšeným nebezpečím? Při užívání látek, které mění psychické prožívání, je dobré s rizikem počítat vždycky. Závislost Vám hrozí, pokud si E ve Vašem místě začne dobývat stále výsadnější a výsadnější postavení, pokud najednou nebudete mít jiné známé než ty z tanečních klubů, pokud bez ní nebudete chtít absolvovat žádnou taneční akci apod. K poruše, resp. psychickým obtížím při užívání (užití) E dojít může. Záleží na odolnosti psychiky toho kterého člověka. Setkali jsme se i s lidmi, u nichž propukli výrazné psychické obtíže už po požití jedné tablety. Přeju zdravý úsudek v rozhodování.