RE: Nejen,ale tvá víra tě uzdraví. causa subutex
David
Ahoj Martine,vzpomínám si na tebe,- Jakub jaro2000 MS- Subutex uz neberu 2 den sice si davam neurol-do pusy- na spani ale zadnej ABS jsem Nezpozproval, jen jsem takovej napruzelejší viz. min. dotazy....pristi tejden mam hafo zkoušek tak přece jenom potřebuje mít čistou hlavu a nebejt ztlumenej, hlavně jak už jsem psal nebydlím v Praze a přestěhoval jsem se do hl.města Piva -Plzně, Moje psychiatrička mě varuje před alkoholem, a to plně chápu, Občas si pivko dám ale nic víc. Ale Subutex bych nezatracoval, díky němu sem se rozjel na škole - která se pak stala z jedním cílů mojí motivace!!!!! dala mi Řád, něco MUSIM min. si legálně přivydělat atd. Moje stálá Partnerka pracuje na plný úvazek a ty Martine ji znáš taky.( Eva2000)Snažíme se posilovat svou vůli, OPRAVDU věříme v Boha, modlíme se (sme oba katolíci) a OPRAVDU se snažíme!!!! Z drog se člověk musí SNAŽT spasit sám - subutex atd. jsou jen berličky...a ty beznohému nepomůžou . Teď vím,že jsem vyhrál jen pár prvních bitev se svou závislostí ale Válka je to nä skoro celej život a v každé životní krizi začne další bitva se "Satanem-Heroinem" Přeji Vám Všem hodně štěstí ve vaší skor bezůtěšné práci a Božího požehnání!!!!!!!! Jakub David

Odpověděl: Martin Hulík
Ahoj Davide, zní to docela dobře, co píšeš. Předpokládám, že medikaci konzultuješ se svojí psychiatričkou a pokud ano, mohlo by to fungovat. Takže přeju hodně štěstí a síly tobě i Evě.
A s tím alkoholem opatrně. Doporučil bych nějakou dobu abstinovat i od něj, už proto, že léky, které bereš, se s ním moc nesnášejí. Tři měsíce by mohly stačit. :-)
Nezatracuji Subutex, ale pokud se bere mimo lékařskou kontrolu anebo nevhodným způsobem, ztrácí smysl a navíc může udržovat v chodu "feťácké" mechanismy chování.
Tak jo, držte se.