Otazka
Chtěla bych se jenom na něco zeptat: když bych šla na testy jestli jsem brala nějaký drogy, tak zjišťuje se to z krve, nebo z moči? - a taky jak dlouho v tý krvi nebo moči zůstane:marihuana, LSD, extáze,pervitin? díky za odpověď

Odpověděl: Martin Konečný
Záleží na dotyčném MUDr-ovi nebo zařízení - co vám odebere a na vašem souhlasu s odebíranou tekutinou (tedy v případě, že nejste plnoletá, stačí souhlas rodičů). Samozřejmě v moči je ta látka naposledy - než navždy opustí vaše tělo - je to tedy užívanější způsob. Detekovatelnost drog z moči, kterou zde uvádím, je pouze orientační (záleží na množství užité látky, čistotě látky na vašem metabolismu, atd.) : pervitin a extáze - 2 až 14 dní marihuana - až 30 dní (v některých zdrojích se uvádí i delší doba) LSD - je nedetekovatelné Mějte se krásně. MK