Pauza...!
Peggy
Rozhodla jsem se, že si dám pauzu od éčka a pravidelných návštěv parties, protože už na sobě pozoruju spousta negativních účinků užívání Extáze. Od Silvestra jsem nikde nebyla, ale pořád musím myslet na party a na drogy, i když se snažím zabavit nějakou jinou činností. Také si připadám osamělá. Vlastně nemám žádné jiné kamarády mimo těch, se kterými chodím pařit. Mám leda známé, ale s těmi si nerozumím. Včera jsem si s nimi byla sednout v kavárně a téma hovoru mě buď nezajímalo, nebo mi připadalo, že se moc pomlouvá, nadává, chlubí. Vím, že ten hovor byl asi normální, ale já jsem z toho éčka tak přecitlivělá. Dneska mi vynadal řidič tramvaje, že stojím na schodech a já se málem dala do breku a takhle to je s každou připomínkou k mé osobě. Chtěla bych se zeptat, kdy se stav vrátí do normálu, jak překonat chuť jít pařit (a kdy vymizí; teď je to dost hrozný) a jak se mám seznámit s novými kamarády, když jsem nesmělá a navíc nemám rozhled, nedokážu se o ničem bavit než o drogách, parties nebo muzice, která se na nich hraje.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víš Peggy, to co popisuješ je stav který se po vysazení látek typu extáze dostavuje. Souvisí s některými změnami, ke kterým v průběhu užívání Extáze dochází a měli by postupně odeznít, Taky to ale souvisí s tím, že sis odvykla některé věci dělat a s některými lidmy se stýkat. Proto jim nerozumíš. Dá asi trochu práce se je zase naučit, ale myslím že to stojí za to. Je to asi jedinná cesta, jak z toho ven. Ono se to podá. Je to stejný, jako se naučit lyžovat. Prostě když stojíš na kopci poprvé, je to k vzteku. Ty bestie (lyže) dělají uplně něco jiného, než si člověk představuje. Navíc když se rozhlídneš, tak zjistíš, že si nejhorší lyžař na svahu a připadáš si jako úplně neschopná a nemožná. Ale když vydržíš, tak se to podá. Postupně tě to začne bavit a pak časem zjistíš, že lyžuješ pro zábavu. Prostě ses to naučila. A tak to je se vším. :-))