koureni
ondra
Dobry vecer. Chci se zeptat co mi muze udelat policajt kdyz me vidi kourit a uz mi bylo 15. Vim ze pod 15 let me muze vzit na stanici...ale co potom? Myslim ze je legalni kourit ale nesmi nam tabakovy vyrobek prodat. Je to pravda?

Odpověděl: Martin Konečný
Bohužel nejsem legislativec a tak vám neřeknu co vám může udělat policajt, když vás uvidí kouřit. Ale pokud si ubalíte například jehličí a budete ho kouřit, tak vám to možná ublíží více a nikdo vám nemůže nic říct - a z toho vyplývá, že kouření není trestné a nikdo vám nic nad 15 let nemůže udělat. A jak se správně domníváte - neměli by vám prodat cigarety - jinak je to trestný čin. Ale ne váš, nýbrž prodejce. Mějte se krásně a nekuřte - je to nezdravé a prodraží se to; navíc už to není v módě. :-) MK