drogy
bbb
Zkusili jste někdy tvrdé drogy a když ano, tak také intravenozně ? Když ne, tak jak víte, co cítí ti lidi ? Nenavyšujete se nad nimi ?

Odpověděl: Martin Konečný
Myslím, že vůbec nezáleží na tom, zda někdo z nás drogy zkoušel nebo ne - a ani vám na tuto otázku nebudu odpovídat - považuji to za intimní a rize soukromé informace.; Existuje něco, čemu se říká empatie - což je schopnost porozumět tomu, co cítí druhý - možná jste to někdy zažil/a na extázi. Navíc v životě existuje spousta věcí - situací - pocitů, které jsou podobné s jinými natolik, že se dají srovnat. ; Taktéž nerozumím na co reagujete, když se ptáte, jestli se nad někým nevyvyšujeme - možná je to reakce na nějakou odpověď ?(Když tak zkuste mluvit příště o nějakém konkrétním případu.) Nemyslím si, že by to tak bylo - alespoň nemáme tu potřebu - se nad někoho vyvyšovat. Mějte se krásně :-) MK