rozdílná kvalita trávy
blue_alert
k tématice hulení (rizika zdravotní, psychická, intenzita účinku atd.) - zvlášť pro ty, kteří marihuanu nezkusili a zajímají se o ni jen teoreticky třeba kvůli svým dětem: dle mých zkušeností je velký rozdíl, jak kvalitní trávu člověk kouří. něco jiného je odborně vypěstovaný skunk a něco jiného neduživé "zelí" z květináče schovaného na půdě. odborníci z poradny, prosím o váš názor.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zajisté, rozdíl v tom je. Otázka je, co je lepší. Kouřit zelí, po kterém se efekt nakonec nedostaví člověka otráví. Na druhé straně model, který vám ustřelí hlavu s sebou nese rizika podobná, jako silný halucinogen. Viděl jsem už pár lidí, kteří měli setsafra potíže poté, co si dali páva z modýlku který prošel speciální péčí.
Tak vám nevím. Osobně soudím, že pro většinu lidí, když už chtějí zahulit, jsou bezpečnější spíše mírnější modely. A vyhnout se aplikaci v potravě. Je to bezpečnější. :-))