Povijnice nachova
satanas
Dozvedel jsem se, ze v seminkach povijnice nachove je LSA (LYSERGAMID). Daji se normalne koupit v Hornbachu. Znamy vyzkousel 50 semen a ucinek se dostavil jenom velmi mirny, muze zvyseni davky (100, 200..) nejak ublizit ?

Odpověděl: Jana Urbanová
Bohužel o povijnicích není tolik dostupných informací a přesné množství semen, jehož užití již může být rizikové a další informace Vám poskytnu do poloviny března. Zatím se mi podařilo zjistit, že, povijnice nachová (Imoaea) skutečně obsahuje 0,5% alkaloidů ergolinového typu, z nichž je asi 50% lysergolu. Pro vyvolání halucinogenního účinku stačí přibližně 0,5-3 gramy lysergolu. Nevím bohužel jaká je hmotnost jednoho semínka, ale podle získaných informací by nemělo zvýšení dávky, na které se ptáte nijak ublížit. Samozřejmě jako u každé jiné drogy, záleží na organismu uživatele při jaké dávce drogy už dojde k nepříjemným halucinatorním pocitům. Záleží i na momentálním rozpoložení, ve kterém se nacházíte. P.S.: Indiáni a staří Číňané používali povijnice při zácpách, pocitech plnosti a parazitárních onemocněních zažívacího ústrojí (roupy, škrkavky...), také svrab lze vymýtit pomocí povijnice.