kokain
pavel
cca. 3mesice jsem uzival kokain skoncil jsem pred tremi dny. Problem je v tom ze rodice od me divky vyzaduji nastoupeni lecby v ustavu. Ja sam jsem uz zvladl prestat s uzivanim extazi po dvou letech uzivani, ted uy je to rok a pul co jsem extazi nepozil. nechci do lecebny, a jsem ochoten davat vzorky krve a moci kazdy den, abych ukazal ze to dokazu, jenze on mi nikdo neveri a ja se lecebny bojim, nechci se lecit uyivanim lehcich drog a byt nekde zavreny na neurcito. Vim ze to zvladnu sam i kdyz budu trpet jako u extazi 2-3 mesice, jak mam presvedcit okoli ze nejsem odepsany? prosim pomozte, v pondeli chteji delat prvni kroky klidne me proyvonte na tel.: ... ja zavolam nazpatek. moc dekuji pavel

Odpověděl: Martin Konečný
Nerozumím tomu, co si představujete pod užíváním lehčích drog. Pokud nemáte jiné psychické potíže nebo fyzické, tak vám v léčebně nebudou žádné léky (lehčí drogy) podávat. Také nebudete nikde zavřen na neurčito - v léčebnách je vždy dopředu stanovena doba, o kterou se budete léčit. Navíc pokud je vám více jak 18 let, tak můžete kdykoliv odejít - tzv. "na reverz". Samozřejmě léčba je hodně drahá záležitost (já sám jsem odpůrce nadbytečné psychiatrizace a psychoterapeutizace národa) a pokud k ní nejste indikován, tak je zbytečné, aby jste na ní nastupoval. V tom případě by bylo dobré, aby to někdo vysvětlil rodičům vaší přítelkyně. Dále existuje i ambulantní forma léčby - např. Denní stacionář nebo IVR (za který se platí - ale pokud jste mohl brát kokain celé tři měsíce, tak tohle vás vyjde levněji). Můžete nás kontaktovat na tel.: 83 87 21 86 a probrat to po telefonu, případně se objednat i s rodiči v.p.