alkohol
chci prestat pit.Je to des, ale neni den ani chvile, kdy bych nekam nesla a nedala si alespon deci, dve vina ( a tak to pak nikdy neskonci).Nemuzu si jit nekam sednou a dat si treba dzus.Proste si dam stricek, pak druhej, pak uz cisty vinko, pak nejakej panak, a uz jsem v nalade, teda ted uz bych spis byla na mol.Driv jsem vypila klidne litr vinka, vodku na decky a bylo to relativne v pohode, ale ted?Dam si decku a uz ji mam.Zacina me to trochu znervoznovat.Diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Nervózní jste oprávněně. Mám pro vás asi dost špatné zprávy. To co popisujete je celkem typický obraz závislosti na alkoholu a to ještě v poměrně pokročilém stadiu. Nejen že máte poruchu kontroly co se týče začátku užívání, případně nejste schopna pití přerušit i když si uvědomujete že pokračovat není vhodné, ale navíc vám už klesla tolerance!
Pokud se v tomto stavu rozhodnete začít abstinovat doma, může se stát že to nepřežijete. Stav který popisujete vyžaduje BEZPODMÍNEČNĚ detoxifikaci vedenou odborníkem jinak riskujete život. Jako další postup bych navrhoval ústavní odvykací léčbu.
Pokud jste z Prahy, tak se obraťte na Apolinář, nebo Psychiatrickou léčebnu v Bohnicích, kontakt najdete zde. Pokud jste mimo pražská nejděte si v kontaktech zařízení, podle lokality.
Doporučuji vám se na to nevykašlat, protože pokud budete pokračovat, čeká vás toxické poškození mozku (obyčejně pod obrazem demence) a selhání jater.
Přemýšlím, čím bych vás podpořil, protože jsem asi posel špatných zpráv... Držím vám palce, pokud se rozhodnete s tím něco udělat, tak to určitě zvládnete. :-)