Detoxikace
Pavla
Přítel inhaluje heroin,nevím v jakých dávkách.Míra závislosti střední.Rozhodl se skončit,ale sám,zatím bez odborné pomoci.Proto bych se ráda dozvěděla,jaké situace mohou nastat,případně jaké léky či bylinky aplikovat,co by měl jíst a pít při zdravotních potížích,které doprovází detoxikaci.Děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Vážená Pavlo, je velmi důležité jak dlouho Váš přítel užívá a samozřejmě v jakých dávkách. A buďte připravena na to, že pokus o domácí detoxifikaci Vašeho přítele může být pro Vás velmi nepříjemným zážitkem. Při prvních abstinenčních příznacích nastávají bolesti kloubů, křeče svalstva, nespavost, zvracení. Toto se stupňuje zpravidla až do třetího dne pokusu o abstinenci. Poté se organismus začíná stabilizovat. Po celou tuto dobu je třeba neustále pít, nejlépe meduňkový nebo heřmánkový čaj, užívat velké množství vitaminů a minerálů. Je třeba Vaší neustálé přítomnosti, v případě že by Váš přítel upadl do bezvědomí okamžitě volejte Sanitu. Dále: Léky samozřejmě existují nicméně nejsem lékař a proto Vám doporučuji kontaktovat odborné specializované zařízení - detoxifikační jednotku (kontakty naleznete na levé liště Vašeho monitoru). Kontaktovat odborná zařízení se nebojte, dostane se Vám vstřícného zacházení. A co se týče jídla tak si myslím, že na něj Váš přítel nebude mít ani pomyšlení. V každém případě Vám doporučuji telefonický kontakt s námi - číslo 02/ 83 87 21 86 každý den 9.00 - 21.00 hodin.