hulení
Christiana
Už rok hulim.Trávu,haš vlastně hulim skoro všechno co mi něco dá.Prostě chci furt zažívat ten pocit jak jsem bez všech problémů,všechny lidi chápu a jsem těžce v pohodě.Je to ten nejlepší pocit.Nešla bych na chemii,nevim proč,nebojim se toho,ale prostě se mi to hnusí.Rostlinstvo je prostě stokrát lepší než chemie.Ta z tebe udělá úplně jinýho člověka.Jasně,že tráva taky,ale myslim si,že si po ní leší člověk.Nejsi agresivní,tedy pokud nejsi magor a jsi prostě v pohodě!!!Lidi serte na tu chemii!!!Vždyť je to hegeš!

Odpověděl: Tereza Formánková
Vážená Christano, nerozumím přesně tomu, na co se vlastně ptáte, ptáte-li se nás vůbec na něco.Rozhodně nesouhlasím s Vaším názorem. Vnímáte jakousi ostrou hranici mezi účinky marihuany a tzv."chemie",tedy , tvvrdších drog,Užívání obojího je spojeno s nemalým rizikem.Mýlíte se, domníváte-li se, že marihuana mění osobnost člověka jen bezvýznamně a snad k dokonce k lepšímu. Účinky i této měkčí drogy mohou být při dlouhodobém užívání závažné, objevují se např. poruchy paměti,chování, agresivita může být uvolňována také, jedním z největších rizik je možné vyprovokování latentní psychózy, tedy závažného psychického onemocnění s halucinacemi a sebevražed. sklony. Dále hormonální změny, poruchy plodnosti, potence, rakovinotvorné účinky. Zajímá-li Vás něco konkrétního, formulujte prosím Váš dotaz jasněji.