Detoc
Very
Dobry den jmenuji se veronika a mam problém s drogy potrebuju umisteni ale s miminkem aspon na 4mesice mam. To z ospodu a aby sem dostala.zpet.dite a.byla vylecena a vedela co chci tak.potřebuju nutně tu lecebnu.sTak.ubytovani ale.ins.miminkem dekujinmockrat za odpoved

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Very,
díky za sdílení a dotaz.
Jste ve velmi těžké situaci, je ale dobře, že jste odhodlaná pro změnu a nechcete se miminka vzdát.
Doporučila bych Vám navštívit Kontaktní centrum v Chomutově - https://www.svetlokadanzs.cz/k-centrum-chomutov-provozni-doba/. Případně je možné i zavolat a domluvit si tam konzultaci - 607 525 018.
Další možnost je tato Ústecká ambulance - https://drug-out.cz/krajska-adiktologicka-ambulance-a-poradna-pro-deti-a-dorost/
Případně můžete kontaktovat i toto zařízení, které je v Praze:
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ckp/
Bylo by dobré vzít všechny dokumenty, které od OSPDu, případně jiných institucí máte s sebou na schůzku, ať je od čeho se odrazit.
Kolegové Vám určitě poradí a vymyslí s Vámi strategii, jak s celou situací naložit.
Držím Vám palce, držte se.
Markéta