Pervitin
Nevímkdo
Dobrý den včera jsem si po dlouhé době dala pernik a udělali se mi dva oblaky na levé ruce je to z toho?a taky mě bolí svaly a záda

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Nevímkdo,
díky za Váš dotaz.
Netuším, z čeho se Vám boláky mohly udělat. Pokud jste užila nitrožilně do levé ruky, je to možné.. Ale bylo by lepší, pokud navštívite minimálně kontaktní centrum, kde Vám kolegové poskytnou základní zdravotní poradenství a posoudí, zda je třeba vyhledat lékařské ošetření.
Co se týče bolesti svalů, je to běžný následek po užití pervitinu. Pervitin patří mezi stimulanty, po užití se svaly napínají, tělo stále pracuje. Po tom, co účinek pomine, objevuje se často bolest různých svalů, únava...
Doporučila bych Vám doplnit potřebné vitamíny a minerály, tekutiny a kvalitní jídlo aby bylo tělo obstarané.
Určitě bych se ale k užívání nevracela, ani k tomu občasnému. Pokud byste s tím potřebovala pomoct, nebo chtěla ještě něco doplnit, tak určitě napište.
Markéta