konzultace
Dan
Dobrý den,
Rád bych s Vámi zkonzultoval svoji situaci. Je mě 34, pracující bezdětný..V práci normálně funguji ale rád bych do budoucna změnil svůj postoj k pití alkoholu. Minulý rok jsem to i konzultoval se svým praktickým doktorem. Situace je u mě taková že bych rád přestal..Aktualne jsou dny kdy si dám někdy i 5 piv denně.. Cítím na sobě že mě to nedělá dobře a rád bych v budoucnu přestal než bude pozdě.. To že první dny abstinence nebudou úplně příjemné tak s tím počítám a jsem připraven to zvládnout. Bylo by případně nějak možné prvních pár dní mít uvolnění z práce nebo nevím jaké jsou možnosti. Předem Vám dekuji za každou informaci popřípadě co mi v mé situaci doporučujete.
S Pozdravem
Daniel xxxxxxxxx

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Dane,
je fajn, že chcete řešit svůj problém a jste pozorný k sobě, kdy chcete předcházet vážnějším problémům. Nenapsal jste odkud jste, aby byly pro Vás služby dostupné. Můžete se podívat na: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/ - do vyhledávače zadat AT ambulance. V Praze Vám mohu nabídnout odkaz na:
Adiktologická ambulance SANANIM z.ú.https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ambulance/ nebo
Denní stacionář SANANIM z.ú. https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/stacionar/
Obě zařízení nabízejí odborné poradenství ambulantně. Konzultace jsou individuální, ale součástí jsou i skupiny, které se nabízejí většinou v podvečerní čas, po pracovní době. Zkuste se podívat na inetrnetové stránky, kde josu informace o službě, a také kontakty do těchto služeb.
Držím palce v odhodlání.
HS