Přítel na heroinu
Nikol
Dobrý den přítel se již snaží abstinovat ale sám tak mu to moc nejde ...jaké je nejbližší adiktologicke centrum ? Když jsme z Čáslavi.
A kdyby se chtěl nechat umístit? Za jak dlouho by se našlo volné místo? Dekujj

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Nikol,
díky za Vaše sdílení a dotaz.
Je super, že pro partnera sbíráte informace o možnostech případné léčby. Je ale důležité myslet na to, že aby léčba byla úspěšná, musí se pro změnu odhodlat partner sám.
Tady posílám pár odkazů na ambulantní péči:
- základní poradenství pro partnera, informování o případných možnostech léčby, informace o bezpečném užívání...
- možnost ambulantní léčby, terapie
-> adicentrum nabízí i poradenství pro blízké. To bych Vám moc doporučila. Kolegové s Vámi důkladně prodiskutují celou situaci a pomohou Vám zorientovat se v dané problematice. Myslím, že si podporu a pomoc zasloužíte více než dost.
Pokud by Mladá Boleslav nevyšla, můžete zkusit jejich pobočku případně v Pardubicích. Další zařízení jsou potom případně v Praze. Pokud byste měla/i zájem o ně, napište a pošlu odkazy.
Pokud by měl zájem o pobytovou léčbu, tak bude nutné předem absolvovat detox, následně léčbu závislosti. Doporučila bych konzultovat tuto možnost v některém ze zařízení, které jsem posílala výše.
Pokud by neměl zájem je navštívit, napište a něco vymyslíme.
Držím Vám palce. Držte se.
Markéta