Antidepresiva a pervitin
Zlobidlo
Dekuji vam za odpověď a musím říci že jste mě docela vystrašila,takže přestanu radeji brát antidepresiva.jinak to nedokážu. raději budu zvládat na pervitinu ty úzkostné stavy než abych měla ten serotoninový syndrom.nevedela jsem,ze mi to muze takhle ublizit.beru ted i prasky na srdce a bojim se,ze uz to srdce dlouho nevydrzi.omlouvam se,ale nemuzu proste prestat brat ten pervitin.vim,ze to zni hrozne,ale neumim si predstavit zit zivot bez nej.jestli muzete tak mi prosim poslete nake kontakty na odbornou pomoc pro me.dekuji vam

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Zlobidlo,
psala jsme Vám odpověď pod kódem dotazu 340808. Jen teď čtu navíc Vaší poznámku o užívání medikace na srdce. Opravdu z mého pohledu zbytečně riskujete- úzkostné stavy, problémy se srdcem. Pervitin má vliv na kardiovaskulární systém, kdy je spíše zátěží pro srdce a zvyšuje tepovou frekvenci. Zřejmě Vám však zcela není lhostejný život, i když nyní si neumíte bez pervitinu představit žít, když si píšete o pomoc. Napište okres bydliště a moc ráda Vám dám odkaz na příslušná zařízení.
Přeji, abyste využila pomoc a zkusila hledat i jinak spokojenost v životě.
HS