Pervitin a injekce pro umrtvení zubu
Š|_| L I N
Zdravím, chtěl bych se zeptat co se mi může stát když jsem před zákrokem zubaře užil pervitin (kouřením přes skleněnku cca. 0,20g)
Měl jsem to rozdělené asi na 3 dávky v průběhu včerejší noci a dnešního rána, poslední dávku jsem si dával přímo na ambulanci na záchodě poté co jsem vylezl mě sestřička vzala dovnitř a píchly mi do dásně injekci na umrtvení.
Po zákroku a cestě domů přišla ohromná bolest hlavy a pocitu že mi praskne chtělo se mi plakat protože větší bolest jsem nikdy necítil ( a té bolesti mám za sebou až až) každopádně užívám pervitin každý den cca půl roku
Hezky den a děkuji za každou radu

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Předpokládám, že nejspíš omylem jste dotaz zadal dvakrát. Pro jistotu vám odpověď kopíruji i sem:
Zdravím vás,
předpokládám, že situace, o které píšete, se již stabilizovala a není aktuální. Zároveň se omlouvám za zpoždění s odpovědí. Váš dotaz je spíše dotaz na farmakologa, ten by lépe dokázal vyhodnotit možnou interakci mezi pervitinem a užitým anestetikem. Ani on by se však neobešel bez podrobnějších informací o konkrétním anestetiku,jeho složení, ideální by bylo vědět i další podrobnosti o vás, vašem zdravotním stavu, užívaných lécích, nemluvě o přesném složení pervitinu (zdaleka neobsahuje jen metamfetamin).
Chci tím říct, že kombinace jakýchkoli drog s jakýmikoli léky, natož nějakým zákrokem, je velmi riziková. Lékař by měl vždy vědět, co užíváte, obzlášť, pokud něco takového užijete jen pár minut před zákrokem. Někdy je lepší takový zákrok odložit, než zbytečně riskovat.
Sám asi tušíte, jak moc je takové chování rizikové. Píšete, že pervitin užíváte půl roku de facto denně. Píšete k nám na poradnu, je tedy něco, co byste na tom rád změnil?
Pokud hodláte v užívání pokračovat, dávejte na sebe pozor, zdraví máte jen jedno.
S přáním všeho dobrého,
Gabriela Minařík.