Pervitin
Noone
Dobrý den,
jsem po septorhinoplastice 3,5 roku. Před 4-5 dny jsem užila pervitin. Otekla a zčervenala mi poté pravá nosní přepážka zvenku, bolelo mě to i u oka. Bolest již nepretrvava, bolelo to asi 4 dny. Ale dnes mě začalo trochu bolet na právem spánku. Může to mít něco společného??
Mám strach, ze to mohlo někam vycestovat. Je to možné?
Dekuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Noone.
díky za Váš dotaz.
Vzhledem k Vámi prodělané operaci, je pravděpodobné, že budete náchylnější na různé komplikace, co se týče vzniku infekcí, podráždění nebo otoků.
Pervitin velmi dráždí nosní sliznici a může se tak zbvyšovat riziko infekcí. U vás se riziko ještě zvyšuje prodělanou operací.
To, zda bolest hlavy souvisí se situací předešlých dní si netroufám odhadovat. Bohužel, internetové poradenství má své limity a tady na ně narážíme.
Vzhledem k Vaší minulosti (operaci) , bych Vám doporučila vyhledat lékařské ošetření, ať si jste stoprocentně jistá, že jste v pořádku.
Držím palce, ať jste brzy v pořádku. Buďte na sebe opatrná.
Markéta