Drug
Ondra
Dobry den, chci se zeptat, když si dam větší množství emka, tak aby sem mel klidnou hlavu s tím, ze když me zastaví, tak ne nalížu, děkuji.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Ondro,
nevím, jestli chápu otázku správně.
Zkusím tedy takto.
Pokud užijete větší množství emka, budete řídit a následně Vás zastaví policie, kdy proběhne namátkové testování na drogy, tak ano, nalížete.
Pokud se ptáte na to, jak dlouho trvá, než budete moct řídit a nebudete pod vlivem. Tak odpověď je, že je to velmi individuální a bohužel Vám nikdo nebude schopný říct přesný časový údaj. To, jak dlouho trvá než se tělo drogy zbaví, je nanejvýš individuální záležitost. Závisí na vícero faktrech: četnost užívání, užité množství, kvalita látky, hmotnost člověka, metabolismus...
Obecně se ale udává, že v:
- moči lze emko (MDMA) detekovat 1-5 dní (v závislosti na užitém množství)
- z krve do 24hod
- ze slin 1-3 dny (opět v závislosti na dávce)