Psychika po vysazení kratomu
Kovy
Dobrý den, prosím, asi půl rok jsem bral kratom, se kterým jsem koncem října skončil. Beru a ale už přes rok Elicea 10mg. Vím, že to byla špatná kombinace a proto jsem s tím skončil. Po vysazení kratomu jsem si prošel abstinenčními příznaky včetně velkých úzkostí. Tři týdny zpět jsem chytl nějakou virozu s rýmou a psychika byla po dva týdny (po dobu nemoci) téměř už stabilní. Jen co jsem se ale s virozou doléčil, opět mám úzkostné stavy, které trvají zejména od rána do 18hod večer a pak najednou jsem psychicky ok. Nevíte čím by to mohlo být, prosím? K psychologovi jsem již objednán, ale budu muset měsíc počkat. Jak dlouho tyto psychické stavy mohou ještě pokračovat? Jinak Dnes je to 40 dní od vysazení kratomu. Děkuji!

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kovy,
děkujeme za dotaz. Omlouvám se za zpoždění s odpovědí. Nevím, jak je pro Vás stále odpověď aktuální.To, že se u Vás objevily úzkosti, může být vlivem vnějších okolností. To, že se objevují v daných intervalech moc není běžné a tedy obtížně vysvětlitelné takto na dálku bez více informací. Doporučuji to probrat s lékařem, který Vám antidepresiva napsal a zná více Váš stav a případné souvislosti. Je fajn, že to chcete řešit i s psychologem, který Vás může naučit techniky ke zvládání úzkostných stavů.
Přeji, ať v dalším roce je Vám lépe.
Za poradnu
HS